Ski la Isola2000 + first test Coreupt Candide Pow

amurg la isola2000

amurg viforos la isola2000

Saptamana trecuta, pe 2.01.2010, am inaugurat anul nou skiistic cu Relu, la ski la Isola2000 . Nu am mai prins returul est ca anul trecut, dar a fost misto. Mai putin pentru Toni care a venit si ea, dar a facut frigul, din anumite motive dietetice ;).
In plus am  profitat de okazie sa imi testez noile skiuri Coreupt Candide Pow, care le pomeneam acum cateva posturi.

Adica astea:

oh no! noile coreupt candide thovex pow

Asadar deci, sambata dimineata, sa zicem pe la un 9 si ceva, plecam spre Isola. De la mine e cam o ora jumate, drumul e foarte spectaculos prin niste chei super misto. Dar mai ales, drumul era bine dezapezit.

statia de jos

In sfarsit, ajunsi in parcarea de jos ne echipam, Relu isi inchiriaza skiuri si ne indreptam spre telescaunul din stanga.

sus la telescaun

Ajunsi sus eu sunt nerabdator sa testez skiurile in conditii cat mai variate, asa ca ne bagam pe o aratura, printre niste copaci. Zapada e o combinatie de crusta inghetata si pudra inghetata. Coreupt-urile taie bine, intra usor in curba chiar si in conditiile respective destul de naspa. Crusta mi s-a parut foarte clar mai usor de abordat fata de precedentele mele Volkl Carver Axis, din glorioasa epoca de piatra.
Fiind twintip, nu agata zapada, deci e ok din acest punct de vedere.
Din pacate noi continuam aratura aiurea, si ne trezim in zona cu hoteluri, de unde trebuie sa o luam un pic la picior si sa coboram cu un funicular la partii. Naspa.

gondola Mercantour

Dupa jumatea de ora pierduta, luam cabina spre varful Pelevos, cu gondola Mercantour. De aici avem acces la inca cateva vai/cabluri:St. Saveur, Sisteron, Merlier, Mene.

Valea st. Saveur

Din pacate nu urcam pe varful Sisteron de unde cica se vede marea, pentru ca eu am uitat pe care trebuie sa urcam. Next time.

in josul vaii este o cabanuta, La Valette, unde anu trecut am mancat bine cu J. Acum nu ne oprim.

La Valette

Pe partii profit sa testez Coreupt-urile in conditii de:

– viteza/stabilitate, aici imi era frica, fiind de doar 174 si eu obisnuit cu 191. Dar se comporta extrem de stabil, nu se compara cu Elan-urile care vrea sa le vanda Matei.Poate si raza de 23 m isi spune cuvantul.

– ski de partie: am incercat ce scheme si ce stiluri mi-au trecut prin minte. Skiul intra bine in viraj, nu am simtit deloc cotele de 124/92/114. Pe de alta parte, se zice ca un skior bun skiaza bine cu orice skiuri, asa ca poate ca nu sunt o referinta buna. Ceea ce mi-a placut insa este ca nu am avut emotii pe gheata, si nu doar din cauza canturilor noi.

Am vazut destul de multi versanti scursi, unii in zone unde chiar nu ma asteptam, cu padure and shit.Riscul de avalansa era 3, si unele piste erau inchise. Nu mai vorbesc de unele offpiste :).

o avalansa

Spre final am schimbat versantul, pentru ca soarele apunea si era inca pe stanga, unde fusesem prima data. Aici spre final eun teleski care e f abrut, si face curbe :), si care te duce pe la 2600 de m in final. Soarele apunea si lumina era fantastica, destul de aproape de ce am obtinut eu din white balance.

in teleski

apus

Vremea a fost destul de misto pt ski, dar batea un vant de’ti cadeau coaiele. La plecare erau -9 grade. Vizionati filmul urmator ca exemplificare:

urcare cu teleskiul la Isola2000 from Adrian Ciobanu on Vimeo

Cam atat, a fost marfa. Extra poze:

soare dupa creste

vantul ...

vantul …

creste

6 comments on “Ski la Isola2000 + first test Coreupt Candide Pow

1. frate, la iarna vin sa schiez la tine in Franta! daca o sa mai fi acolo. vezi ca 6-13 martie sunt la La Grave 99%…o mie de ani pace.

2. pai poate ma bag si eu … baga-ma in lista de discutii cand discutatii de asta, ca sa fiu si eu informat, ca ma intereseaza un la grave.

3. suferim de la grave
    ai uitat cand o ardeai pe clabucet si-ti dadeam play la walkmanul din ghiozdan 😀

4. Deodorel Post author

🙂 asa e … ce vremuri, ce vremuri! cu valea pula si restul …

5. o sa fii contactat de avocatul meu pentru ca ai adus atingere imaginii mele publice :)) …si toate astea din cauza ca nevasta-ta isi pastreaza hainele de cand era bunica fata

6. Deodorel Post author

hehe … asta inseamna ca exista relatie exponentiala intre timp si greutatea voastra poate?

Submit comment

Allowed HTML tags: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.