Clabucet – Azuga – 20.01.2007

Sambata trecuta (20.01.2007), am fost la o tura mai de “tura”, adica cu mult carat de skiuri si injurat, pe traseul Clabucetu – Azuga.
Mr. Matei m-a invitat vineri seara destul de insistent, si desi situatia pecuniara imi era destul de precara, am hotarat sa incerc sa vin la o tura cat mai ieftina.

Pana la urma s-a dovedit o idee buna, cu multe momente nostalgice …
Am plecat cu personalul de 6.15 (pe la 7 ca s-au furat niste cabluri), si am mers vreo trei ore de somn alternat cu tigari palmate pe furis in holul vagonului. la masa ...

Cand am ajuns in Predeal, pentru ca trebuie sa-l asteptam pe Bubulu si compania, am servit stilat niste mancare cu pilaf si pui, incalzita de Matei in stil montan. Pretty kewl!

la masa ...

Dupa ce ne-am intreptat spre partie, eu a trebuit sa escaladez destul de mult bugetul, urcand cu telescaunul. Ailalti au urcat pe skiuri .. .normal.
Pe biletul de telescaun, in mod ironic, erau desenati doi baieti care urcau cu skiuri de tura … Marfa.

tichet telescaun

in telescaun

Paltonarii erau la datorie, ca de obicei. I-am injurat din telescaun.

paltonaros

Am reusit sa fac si o tura la Predeal + sa beau o bere in asteptarea lor. Zapada destul de naspa la Predeal, noroc cu tunurile. In zonele batute de vant niste superghetarai.

gheata

Norii josi si cenusii erau frecati de vantul furios, cel putin 60 – 70 km/h, si din cand in cand fulguia.

norii

Anyway, la un moment dat am plecat spre Garbova, unde am si stat la un ceai (din termos pt mine 😉 ).

la Garbova

Urcarea spre Clabucet, este, of course, naspa cu skiurile in spate.

urcam ...

Pe la 1 si ceva eram insa pe varf, pregatindu-ne de coborare.

pe varf

Coborarea a fost misto, zapada desi cam uda, era foarte buna de skiat.
Cam in 40 de minute eram in Azuga.
prin padure

Acolo baietii au mai urcat o data partia … iar eu am admirat Cerbul.
Cerboul

Cost total: 45 RON (200 RON urcarile)
Un film sample aici:
Si mateias a postat tura asta, of course: aici.

Filmul … in curand.

2 comments on “Clabucet – Azuga – 20.01.2007

1. ba fratimiu, la dracu mai faci ma filme d-alea daca nu ai timp niciodata sa le montezi? io cred ca ma las de filme smechere (nu ca m-as fi apucat), si continuu sa filmez cu aparatu` meu de pozat + postat pe youtube.

pacat ca imi scoate aviuri si nu pot sa stabilizez imaginile….oricum ce ma face sa ma apuc totusi de facut filmulete gen morar (iunie 2005) este placerea cu care ma uit la filmul ala frate….cand oi avea saizeci de ani cred ca o sa innebunesc uitandu-ma la el.

2. Deodorel Post author

Bai, sa sti ca filmul asta e in lucru acum, deci o sa-l vezi “destul de curand”, depind de timpul meu liber, insa sigur nu la vara.

Submit comment

Allowed HTML tags: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.